Path of the Panther
Fotoğrafçı Carlton Ward Jr. nesli tükenmekte olan Florida panterinin izini sürmek ve giderek daralan yaşam alanını korumak için çeşitli güçlerle işbirliği yapar.
Bir yaban hayatı fotoğrafçısı, veterinerler, çiftçiler, korumacılar ve yerli halk, Florida panterinin akıllardan çıkmayan hayaleti tarafından çekilerek kendilerini Everglades'i ekolojik çöküşün eşiğine getiren yenileme ve yıkım güçleri arasında hızlanan bir savaşın ön saflarında bulurlar.