Prens ve Yoksul
Uzak bir krallıkta, birbirine tıpatıp benzeyen Mickey adında bir yoksul ve Veliaht Prens tesadüfen karşılaşır ve yer değiştirmeye karar verirler. Birlikte, tahtı isteyen kötü bir Komutan’dan krallığı nasıl kurtaracaklarını bulmaları gerekir!
Mickey Mouse, oyunculuk kariyerinin en zorlu ve eğlenceli iki rolünü üstlenir. O, yalnızca dış dünyayı keşfetmeye can atan şımarık bir prens olarak "fareli balolar" yapmakla kalmaz, aynı zamanda iki yakasını bir araya getirmek için mücadele eden sıradan bir köylüdür. İkisi yer değiştirdiğinde, her biri yeni dünyalarına uyum sağlamaya çalışırken, komik bir kafa karışıklığı oluşur.