Büyük Yarış
Büyük Yıl, kuş dünyasında bir yılı içinde mümkün olduğunca farklı kuş türünü görmek veya duymaktır. Üç adam, Yılın Kuşçusu unvanının peşinde: Geçen bir yılda 732 rekoru gören Kenny Bostick, yeni emekli Stu Preissler ve hikayeyi anlatan Brad Harris. Kıtayı boydan boya geçip göç modellerini takip edip kuşları inmeye zorlayan fırtınalara yönelirler.
Büyük Yıl, kuş dünyasında bir yılı içinde mümkün olduğunca farklı kuş türünü görmek veya duymaktır. Üç adam, Yılın Kuşçusu unvanının peşinde: Geçen bir yılda 732 rekoru gören Kenny Bostick, yeni emekli Stu Preissler ve hikayeyi anlatan Brad Harris. Bostick'in karısı bir bebek istiyor, Stu'nun şirketinin hassas müzakereler için ona ihtiyacı var ve 36 yaşında boşanmış ve eksik çalışan Brad'in cesaret verici bir annesi ve onaylamayan bir babası vardır. Kıtayı boydan boya geçerler, göç modellerini takip ederler ve kuşları yere düşmeye zorlayan fırtınalara yönelirler. Kim, ne pahasına ve hangi ödüllerle kazanacak?