Super Rhino
Dr. Calico'nun ele geçirilemez kalesinin derinliklerinde, Bolt ve Penny tehlikeli bir şekilde acımasız kaderin elindedir. Sadece genetiği değiştirilmiş bir hamster onları kurtarmak için gerekenlere sahiptir… yine de tüm biletleri tükenen konseri için sahneye zamanında çıkmayı başarırlar.