Suretler
Terminatör 3’ün yönetmeninden ve aksiyon Filmlerinin aranan ismi Bruce Willis’ten aklınızı başınızdan alacak psikolojik bir gerilim. Çok da uzak olmayan bir gelecekte, güvenliklerinin tehlikeye girmesinden korkan insanlar evlerinde otururken, sokaktaki hayatlarını kontrol edebildikleri ‘suretleri’ vasıtasıyla yaşamaya başlarlar. Cinayet, artık sadece geçmişte kalmış bir sözcüktür. Fakat suretlerin kontrol edildiği ana bilgisayar ağına girilip bir üniversite öğrencisinin öldürülmesiyle işler karışır. Gerçek bir FBI ajanı bu sanal dünyanın içine sızmalı ve gu gizemi açığa çıkarmalıdır. İnsanlıkla teknoloji arasındaki bu savaşta kime güvenilebilir? Kafanızı karıştıracak bu filmin her dakikasının keyfine varın. Üstün görsellikteki aksiyon sahneleri ile “Suretler” baştan sona bir heyecan fırtınası.