The Biscuit Eater
Bu klasik film, hiçbir şeyin insan kalbini bir çocuğun ve köpeğinin hikâyesi kadar ısıtmadığını kanıtlıyor. Lonnie (Johnny Whitaker) ve Text (George Spell), huysuz bir tazıyı bir kahramana dönüştürmeye kararlı iki arkadaştır. Tennessee’de çiftçilik yapan, köpek eğitmeni Harve McNeil (Earl Holliman), oğlu Lonnie'ye köpeğinin hiçbir işe yaramaz bir "bisküvi yiyici" olduğunu söyler. Ama Lonnie ve Text bu dışlanmış köpekten vazgeçmez. Şampiyonluk potansiyeli olduğunu kanıtlamak için tüm zorlukları göğüslerler! Dürüstlük, arkadaşlık ve sportmenlik hakkında değerli dersler veren THE BISCUIT EATER, ailenizi eğlendirip yüreklerinizi ısıtacak.