Yemek pişirmeyi “sanat”, yemek pişiren kişiyi ise “ideal lezzetin peşine düşmüş bir sanatçı” olarak yorumlayan Maksut; anne ve anneannelerimizden öğrendiğimiz eski usul tarif ve pişirme yöntemlerini, günümüz yeme-içme kültürüne göre modernize ederek Türk Mutfağı’nın geleneksel reçetelerine yeni nesil yorumlar getiriyor.