Called to the Wild
Hayatta kalan üç kişi, köpekleriyle Maine doğasına bir yolculuğa çıkar. Her insan/köpek ekibi, doğada on gün hayatta kalmak için elementlerle yüzleşecek ve birlikte çalışacak.
Yüzyıllar boyunca insanlar, çeşitli hayatta kalma biçimlerine yardımcı olmak için köpekleri çoğalttılar. Başka hiçbir şeye benzemeyen bu hayatta kalma mücadelesinde, çeşitli geçmişlere sahip hayatta kalma uzmanları, köpek arkadaşlarıyla birlikte Maine'in uzak vahşi doğasına bırakılır. On gün boyunca, bu insan ve köpek ekipleri, sırtlarında olanlardan başka hiçbir şey olmadan karadan hayatta kalacaklar. Her takım, belirlenmiş hayatta kalma yerlerini aramak için rehber olarak yalnızca köpeklerini kullanarak sık ormana doğru yürüyecek.