Ayla & The Mirrors
Zengin ve şımarık bir kız olan Ayla, babasını kaybettikten sonra şok yaşar ve hafızasını da kaybeder. Ona sahip çıkacak kimsesi yoktur ve Ayla kendini Orman Yetimhanesi'nde bulur. Orada Inés'le ve bir dans grubu olan Aynalar'la tanışır. Ve ilginç bir kabiliyeti olduğunu keşfeder: Başkalarının hissettiklerini şarkılar aracılığıyla duyabiliyordur. Babasının bütün mal varlığı da Ayla'nın halası Esmeralda'ya kalmıştır ve Esmeralda, bu serveti Ayla'ya kaptırmamak için, onu çok yakından takip eder.