Charlie & Sayılar
Sayı kavramını inceleyen bu dizide, sayıları ve saymayı keşfeden Charlie ile tanışın. Birden ona kadar sayıların yaşadığı büyülü bir dünya olan Sayılar Krallığı'nı ziyaret eden Charlie'ye katılın.