Toto'nun Kreşi
Oyuncak Toto ve en yakın arkadaşı Robbie kreşteki çocuklar eve gittikten sonra canlanıyor. Kreş, o gün çocukların ne öğrendiğini ve yaptığını anlatan hayali bir dünyaya dönüşüyor. Toto ve Robbie heyecanlı maceraları deneyimliyor.