Mona & Sketch
Mona ile tanışın. Kendisi Sketch isminde çok özel bir arkadaşı olan, meraklı ve maceracı bir kız. Sketch konuşamasa da çizmeyi çok iyi biliyor. Her bölümde Mona’nın hayal gücünü kullanarak her istediğini düşündüğü yeni bir macera var. Sketch de sihrini kullanarak bunları canlandırıyor!