Hitler'in Son Direnişi
Önemli Gün'den sonraki gün ve haftalarda Nazi fanatikleri, Müttefik kuvvetlerin Avrupa'yı kurtarmasını engellemek için son adamlarına kadar savaşırlar.
Müttefikler 6 Haziran'dan sonraki gün ve haftalarda Normandiya sahillerinden Avrupa'ya akın eder. Ancak Nazi güçleri, sahilleri ele geçirmelerine rağmen işgal altındaki Avrupa'nın deniz üsleri, kaleleri ve hisarları üzerinde amansız bir hakimiyet kurmaya devam eder. Bunlar, Nazi boyunduruğunu kırmak ve Avrupa'nın geri kalanını özgürleştirmek için yenilginin kıyısında verilen umutsuz savaşların hikayeleridir.