Hitler'in Amerikan Savaşı
Hitler's American Battleground, unutulmaya yüz tutan bir II. Dünya Savaşı mezarlığını ölenlerin anısına bir mabede dönüştürmeyi görev edinen deniz arkeologlarından oluşan bir ekibi konu alıyor.