Marvel Battleworld: Mystery of the Thanostones
Kahramanlarımız Iron Man ve Captain Marvel'ın Sonsuzluk Taşları’nın gizemini çözmek ve Thanos’u durdurmak için beklenmedik müttefiklerle birleşmeleri ve yabancı arazileri keşfetmeleri gerekir.