Balinaların Gizemli Dünyası
Balinaların Gizemli Dünyası, balinaların heyecan verici ve esrarengiz dünyasını sunmak için bizleri balina kültürünün merkezine doğru çekmektedir ve bizlere beş farklı balina türünün olağanüstü haberleşme ve sosyal becerilerini anlatmaktadır: orkalar, kambur balinalar, belugalar, deniz gergedanları ve ispermeçet balinaları. Üç yıl boyunca 24 yerde çekilen bu destansı yolculuk bizlere balinaların hayal ettiğimizden çok daha karmaşık olduğunu ve insanlara çok daha fazla benzediğini öğretmektedir.