Christian Cooper İle Olağanüstü Kuşlar
Ömrü boyunca kuş gözlemciliği yapan Christian Cooper bizi kuşların yabanıl, muhteşem ve öngörülemez dünyasını derinden keşfedeceğimiz bir yolculuğa çıkarıyor.