Salyangoz İzi
Vahşi doğayı keşfetmek için dışarıya çıkıp maceralara atılan dost canlısı kâşif salyangozumuzla tanışın. Bay Salyangoz bu maceralarda farklı hayvanlarla tanışıp onlara yaşam tarzlarıyla ve alışkanlıklarıyla ilgili bazı eğlenceli sorular soruyor.