Küçük Lola Şehirde
Lola, kaykayları, itfaiye araçlarını, karşıdan karşıya geçmeyi, taksiye binmeyi ve daha fazlasını keşfederken şehirde eğlenceli maceralar yaşamak için ona katılın! Bu dizi, şehir ortamını ve Lola ve arkadaşlarının aktivitelerini güvenli ve eğlenceli bir şekilde tanıtır.