PORTRAITS DE VOYAGE : LITHUANIE - La Colline des Croix
Poutní místo jménem Hora křížů je úžasnou sbírkou křížů, která byla za Sovětského svazu mnohokrát poničena. Vztyčení kříže bylo tehdy aktem odporu.