PORTRAITS DE VOYAGE : YEMEN - Les Maisons Tours
Architekt navštíví typický poschoďový dům v Saná, hlavním městě Jemenu. Tyto domy se stavěly v 10. století. Staré město v Saná figuruje na seznamu památek světového dědictví UNESCO.