Africké kočky: Království odvahy
Studio Disneynature uvádí epický příběh příběhem nazvaným Africké kočky: Království odvahy, který se odehrává na jednom z nejdivočejších míst na světě. Čeká vás neobyčejné dobrodružství dvou rodů, které se snaží přežít v divoké přírodě. Výborný obraz s vysokým rozlišením vám vyrazí dech, když se setkáte tváří v tvář s majestátem krále savany a opravdovou náklonností, odhodláním a humorem. Rodinná pouta se musí propojit s královskou mocí a velkolepou krásou africké přírody, a vy tak dostanete příležitost shlédnout snímek, který dojímá svou jednoduchou krásou.