Medvědi
Sdílejte rok života s roztomilou medvědí rodinou, která se učí žít život naplno. Příběh, zasazený do majestátní Aljašky, zaznamenává matku Sky, která svým dvěma vnímavým mláďatům dává nejdůležitější životní lekce. Když se probudí ze zimního spánku, všichni tři čelí kruté zimě a vzrušujícímu – ale velmi riskantnímu – vnějšímu světu.
Z produkce Disneynature přichází Medvědi, epický příběh dech beroucího rozsahu. V tomto příběhu o roce života skutečné medvědí rodiny matka Sky učí svá dvě vnímavá medvíďata, Amber a Scout, těm nejdůležitějším životním lekcím. Jejich cesta, zasazená do majestátní aljašské přírody, začíná s koncem zimy. Když se probudí ze zimního spánku, všichni tři čelí kruté zimě a vzrušujícímu – ale velmi riskantnímu – vnějšímu světu. Úžasné záběry zachycují svižnou akci a napětí této roztomilé rodinky, která se v jedné z posledních velkých divočin na této planetě učí žít život naplno.