Království opic
Pro mladou opičí samici a jejího syna, kteří žijí mezi starobylými ruinami uprostřed džungle, je život neustálým dobrodružstvím. Působivý dokument z dílny studia Disneynature vypráví o tom, jak poté, co je opičí rodina donucena opustit domov, provede je samice do bezpečí prostředím plným nových a neznámých tvorů.
Film studia Disneynature Království opic vypráví o Maye, chytré a vynalézavé samici makaka, pro kterou je život plný dobrodružství. Žije v jižní Asii uprostřed starobylých ruin zarostlých bájnou džunglí. Mayin svět se navždy změní, když do velké rodiny s komplikovanými vztahy přivede na svět svého syna Kipa. Podobně jako ve všech rodinách má i Mayin klan nejrůznější svérázné členy. Maya je pevně odhodlaná pomoct svému synovi postoupit výš na společenském žebříčku. Když si jejich dlouholetý domov v pralese podmaní mocný sousední klan, musí ho celá Mayina rodina opustit a přesunout se jinam. V tu chvíli Maya využije svých znalostí zákonů džungle a vynalézavosti a dovede svou rodinu k novým zdrojům nebezpečným prostředím plným nových neznámých tvorů. Nakonec musí všichni spolupracovat, aby původní domov získali zpět a Maya mohla realizovat své sny o synově budoucnosti.