Purpurová křídla, tajemství plameňáků
V odlehlé a zapomenuté divočině Tanzanie se odehrává jedno z posledních velkých tajemství přírody – narození, život a smrt milionů plameňáků s karmínovými křídly. Na dramatickém pozadí dosud nenafilmovaných míst se tito tajuplní ptáci snaží přežít a zvítězit nad nebezpečím a osudem. Tento inspirativní příběh odehrávající se v neobyčejném „jiném světě“ jezera Natron v severní Tanzanii, kolébce lidstva, nám připomíná, že právě tady na Zemi je vesmír, který čeká na objevení.