Cesar Millan: Skutečný příběh
Sledujte cestu Cesara Millana od chudého ilegálního přistěhovalce přes slavného trenéra psů až po mezinárodní superstar. Vydejte se s ním na jeho světové přednáškové turné, podívejte se, jak natáčí nový televizní seriál ve Španělsku, a veďte tisíce psů s majiteli na „procházku se smečkou“ ve Washingtonu, D.C.