Zaostřeno na krokodýly
Děsivé čelisti a velkolepé útoky ze zálohy vyprávějí jen polovinu příběhu. Pod vodou tento superdravec odhaluje svou pravou a nečekanou povahu.
Krokodýli nejsou jen děsivé čelisti a velkolepé útoky ze zálohy. Jako jeden z nejméně nápadných predátorů v přírodě tráví více než polovinu svého života skrytý pod vodou. Připojíme se k potápěčské expedici v deltě řeky Okavango, abychom objevili jejich pravou a nečekanou povahu.