Kutil Donald
Kačer Donald se vrací! Tentokrát si zahraje hlavní roli ve zbrusu novém krátkém filmu, který režíroval věhlasný animátor Mark Henn. Donalda popadne vztek, když se pustí do výměny žárovky a naráží na jednu překážku za druhou. Snaha dostat vše pod kontrolu ještě umocní jeho rozhořčení a vyústí v komický chaos.
Kačer Donald se vrací! Tentokrát si zahraje hlavní roli ve zbrusu novém krátkém filmu, který režíroval věhlasný animátor a legenda společnosti Disney Mark Henn (autor oblíbených postaviček jako Ariel, Belle, Jasmína, mladý Simba, Mulan a Tiana). Donald se pokusí o několik domácích oprav, které začínají výměnou žárovky a rychle se mění v sérii humorných katastrof. Když se mu situace vymkne z rukou, popadne ho vztek a jeho rozhořčení se stupňuje, což vyústí ve výbušné finále. Kačer Donald debutoval na plátně v krátkém filmu The Wise Little Hen z roku 1934 a jeho poslední krátký film byl The Litterbug z roku 1961. Potom se ještě objevil například ve filmu Who Framed Roger Rabbit nebo v krátkém filmu Once Upon a Studio společnosti Disney z roku 2023.