PORTRAITS DE VOYAGE : BRÉSIL - Candomblé
Mistr capoeiry vysvětluje Candomblé, prastarý kult předků oriš, božstev, která přišla z Afriky s otroky. Tak jako otroci byli i capoeiristé chráněni orišy.