PORTRAITS DE VOYAGE : CÔTE D'IVOIRE - Le Wax
Žena prodávající látky s voskovým potiskem nám popisuje jejich druhy, zajímavé názvy a společenský význam. Na západním pobřeží Afriky jsou šaty z takto potištěných látek běžné.