PORTRAITS DE VOYAGE : NOROUZ - Le Nouvel An Iranien
V této epizodě jsme byli pozváni na oslavu Nourúzu, íránského Silvestra. Oslavy plné symboliky a poezie se účastní Íránci ze všech koutů země.