Rodinka na víkend: Vánoční speciál
Vánoce pro Freda znamenají užívat si dobrého jídla, dárky a rodinu. Pro Emmu je to však čas, kdy je třeba postarat se o lidi v nouzi. Chybí jí její rodiče a tradice, a tak Fred navrhne, aby jela do Kanady. Emma požádá Freda, aby jel s ní, ale matky jeho dcer je tak narychlo nechtějí pustit. Fred oznámí, že s Emmou v každém případě odjede, a tak Vic, Romy a Clara vymyslí plán, jak mu v odjezdu zabránit! Nakonec se to ukáže jako dobrý nápad, protože se objeví nečekaná návštěva.
Emmu, Freda a dívky čekají první společné Vánoce a Fred chystá velkou oslavu! Ale Emmina rodina slaví úplně jinak. Každý rok se svými rodiči uspořádají vystoupení, aby vydělali peníze na charitu. Fred je dojatý, nicméně se nechystá Vánoce oslavit jinak než je zvyklý. Vidí, jak se Emmě stýská, a tak jí koupí letenku do Kanady. Emma má ale lepší nápad. On i dívky se k ní mohou přidat! Bývalé manželky jsou však rezolutně proti, a tak se Fred rozhodne vyrazit jen s Emmou. Clara, Vic a Romy se nechtějí vzdát společně strávených Vánoc a tak Freda ošálí, aby si myslel, že ztratil pas. Náhle se na prahu objeví nečekaní hosté!