Rodinka na víkend
Každý víkend se Fred stará o své dcery: Claru (šestnáct let), Victoire (třináct let) a Romy (deset let). Každá má jinou mámu, se kterou přes týden bydlí. Když se Fred bláznivě zamiluje do Emmy, kanadské studentky, která dokončuje doktorát z dětské psychologie, do této šťastné rodiny se připojí nová nevlastní matka.
Šestnáctiletá Clara je Laurencova dcera. Laurence má se svou ženou a nevlastním synem vintage kavárnu. Třináctiletá Victoire je dcerou generální ředitelky Marie-Ange. A desetiletá Romy je dcerou španělské herečky Heleny. Otcem dívek je fyzioterapeut Fred, který má své dcery v péči od pátku do neděle. Jednoho dne Laurence pošle Fredovi klientku Emmu, která si poranila záda a Fred se do ní bláznivě zamiluje. O šest měsíců později se Emma nastěhuje k Fredovi a jeho dcerám. Všichni se stanou novou rodinkou na víkend!