Wild Boar: The Comeback
Tento dokumentární film se zabývá návratem divokých prasat, kterým kdysi bránila železná opona, ale nyní se jim díky snadným zdrojům potravy v západní Evropě daří. Ukazuje inteligenci a přizpůsobivost divočáků, kteří si hledají potravu v alpských podhůřích a vyhýbají se lovcům. Přestože ho někteří považují za novodobou pohromu, ukazuje kance jako roztomilého a inteligentního přeživšího jedince.