Pro ty, kteří svádějí těžký, neustálý boj s institucionálním rasismem a pevně daným ekonomickým systémem, je v životě nejdůležitější zápal pro věc a odhodlání. A nikde to není patrné tolik jako v divoce vynalézavém a vášnivém světě černošské automobilové kultury, kde nadšenci předvádějí nejrůznější vozy nejen jako projev automobilového elánu, ale i vlastního úspěchu. V každé epizodě navštíví hiphopová hvězda a sběratel aut Swizz Beatz jednu lokalitu, která se vyznačuje láskou k autům. Spolu s místním aktivistou prozkoumá v dané oblasti černošskou automobilovou kulturu a nakonec dá dohromady dva jinak nesourodé autokluby na základě společné lásky ke všemu, co se týká aut, a uznání za to, že zvládnou díky svému zápalu kolektivně překonat nepřízeň osudu.