Výkonný producent David Chang přichází s radikálním pojetím kuchařské soutěže, v níž šéfkuchaři žijí v naprosté izolaci a anonymně si navzájem hodnotí jídla v sérii takzvaných slepých ochutnávek. Jelikož je jejich identita utajena, zůstane skryto vše kromě toho nejdůležitějšího – jídla.