Záchrana aljašských zvířat
Aljašští hrdinové zachraňují a léčí divoká zvířata z americké hranice divočiny, zkoumají je a oslavují. Tito milovníci zvířat, zástupci tří renomovaných záchranných stanic, usilovně pracují na zemi, na moři i ve vzduchu v jedné z nejnáročnějších oblastí naší planety, aby ochránili aljašskou divočinu.