Život psounů
Tento seriál důkladně zachycuje jedinečné chování a vztahy psounů, kteří obývají národní rezervaci Valles Caldera na severu Nového Mexika. V každém díle, kde se dokumentární záběry prolínají s vyprávěním, mohou diváci sledovat život několika psounů bezprostředně jejich očima.