Arctic Ascent with Alex Honnold
Alex Honnold leder en seks uger lang ekspedition til Østgrønland for at foretage den første bestigning af en af de højeste ubestegne klippevægge i verden. Men det er mere end en klatretur. Med hjælp fra glaciolog Heidi Sevestre undersøger Alex og holdet klimaforandringernes indvirkning på gletsjere, iskapper og fjorde i denne afsidesliggende del af Arktis.