Der kleine Vogel und das Blatt
Ένα κίτρινο φύλλο κρέμεται από ένα γυμνό κλαδί. Μια ριπή του ανέμου το στέλνει να πετάξει μέσα στο λευκό χειμωνιάτικο δάσος. Γεμάτο ενθουσιασμό, το Πουλάκι ξεκινάει μια εντυπωσιακή πτήση. Μες στις σκιές, μια κόκκινη αλεπού ξερογλείφεται περιμένοντας την ευκαιρία.