Korsika: Wildnis Zwischen Schnee Und Sand
Το ποικιλόμορφο οικοσύστημα της Κορσικής, από τα άγρια τοπία μέχρι την πυκνή μακία, φιλοξενεί μοναδικά είδη όπως τα μουφλόν και τα κόκκινα ελάφια. Προστατευόμενο με αποφασιστικότητα από την ανεξαρτησία του νησιού, η άγρια ζωή του ακμάζει μέσα στα απότομα βουνά και τα ερειπωμένα χωριά, συμβολίζοντας την πλούσια φυσική κληρονομιά της Κορσικής.