Golden Age
Αυτό το ντοκιμαντέρ παρουσιάζει την πιο πολυτελή μονάδα υποβοηθούμενης φροντίδας του Μαϊάμι, το The Palace, όπου οι πλούσιοι κάτοικοι απολαμβάνουν την πολυτέλεια, ενώ το προσωπικό εξυπηρετεί κάθε τους επιθυμία.