Santa Cruz...Por Ejemplo
Το ντοκιμαντέρ εστιάζει στη Σάντα Κρους ντε λα Σαλσέδα, όπου εννέα κάτοικοι δολοφονήθηκαν από υποστηρικτές του Φράνκο το 1936. Κάποια θύματα εκταφιάστηκαν το 2003 και 2004. Μέσα από μάρτυρες, συγγενείς και κατοίκους εξερευνάται η μακροχρόνια επίδραση της σφαγής και της καταστολής, που έρχεται σε αντίθεση με την ομορφιά του καστιλιάνικου τοπίου όπου συνέβησαν παρόμοιες τραγωδίες.