Mal d'Africa
Ζήστε την Αφρική μέσα από τον φακό ενός φωτογράφου της φύσης, μαγεμένου από τη μοναδική της γοητεία. Αυτό το ντοκιμαντέρ τιμά τα γεμάτα ζωή τοπία, την άγρια πανίδα και τους καθημερινούς ρυθμούς της ηπείρου, αποφεύγοντας τον εντυπωσιασμό για την ομορφιά των χρωμάτων, του φωτός και των μυρωδιών της.