Rainforest First: Climate Protection in Central Africa
Το ντοκιμαντέρ επικεντρώνεται στο πρόγραμμα Green Gabon στο Κονγκό και εξερευνά τις προσπάθειες διατήρησης των τροπικών δασών για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.