Χορός Αποφοίτησης
Μετά τους δύσκολους χωρισμούς τους λίγο πριν τον χορό αποφοίτησης, δύο κολλητές περνούν μια ολόκληρη νύχτα ψάχνοντας για νέους συνοδούς.