Η Σούπερ Ομάδα του Σάντζεϊ
Ο Σάντζεϊ λατρεύει τα κινούμενα σχέδια και τα κόμικ, ενώ ο πατέρας του προσπαθεί να τον τραβήξει στις ινδουιστικές του παραδόσεις. Η απροθυμία μετατρέπεται σε περιπέτεια που προκαλεί δέος καθώς το αγόρι ξεκινά ένα εκπληκτικό ταξίδι, επιστρέφοντας με μια νέα προοπτική που μπορούν να ενστερνιστούν και οι δύο.