13 Factors That Saved Apollo 13
Το «13 Factors That Saved Apollo 13» αφηγείται τη συναρπαστική ιστορία της τολμηρής αποστολής διάσωσης της NASA. Αστροναύτες και ομάδες στο έδαφος αγωνίζονται ενάντια στον χρόνο για να εξασφαλίσουν μια ασφαλή επιστροφή από το βαθύ διάστημα.