Σούπερσταρ: Διαμορφώνοντας την Αμερικανική Κουλτούρα
Σπάνια πλάνα και προσωπικές λεπτομέρειες για τους αντικομφορμιστές που διαμόρφωσαν την αμερικανική κουλτούρα. Ταξιδέψτε βαθιά μέσα στις ζωές αυτών των ειδώλων, με φίλους και συγγενείς που αποκαλύπτουν τη ραγδαία τους άνοδο και το καταστροφικό τίμημα της φήμης.