Bak met Miljuschka
Στην ολοκαίνουργια εκπομπή της, η Μελιούσκα αυτήν τη φορά σας ταξιδεύει στον κόσμο της αρτοζαχαροπλαστικής. Φτιάχνει πεντανόστιμα πιάτα και, φυσικά, δεν μπορεί να λείπει το διάσημο τσιζκέικ της. Σε κάθε επεισόδιο, παρουσιάζει πόσο εύκολα φτιάχνεις πολλά πράγματα από ένα είδος ζύμης. Δεν χρειάζεται να είστε επαγγελματίας αρτοποιός και η Μελιούσκα το αποδεικνύει αυτό με τον δικό της ωμό και χιουμοριστικό τρόπο.